Vojtěch Vejlupek

Bakalářská práce

Brand identity

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces tvorby a budování značky s důrazem na vizuální identitu. Práce obsahuje úvod do základních pojmů v oblasti budování značky a popis procesu tvorby a budování značky. Dále se práce věnuje vizuální identitě značky a společnosti, vysvětluje základní grafické vizuální prvky a v praktické části nabízí případovou studii návrhu grafického konceptu vizuální identity …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the process of creating and building a brand with an emphasis on visual identity. The thesis includes an introduction to the basic concepts of branding and a description of the branding process. Furthermore, the thesis discusses the visual identity of the brand and the company, explains the basic graphic visual elements and in the practical part offers a case study of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vejlupek, Vojtěch. Brand identity. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi