Vojtěch Vejlupek
Bakalářská práce
Brand identity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces tvorby a budování značky s důrazem na vizuální identitu. Práce obsahuje úvod do základních pojmů v oblasti budování značky a popis procesu tvorby a budování značky. Dále se práce věnuje vizuální identitě značky a společnosti, vysvětluje základní grafické vizuální prvky a v praktické části nabízí případovou studii návrhu grafického konceptu vizuální identity …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the process of creating and building a brand with an emphasis on visual identity. The thesis includes an introduction to the basic concepts of branding and a description of the branding process. Furthermore, the thesis discusses the visual identity of the brand and the company, explains the basic graphic visual elements and in the practical part offers a case study of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vejlupek, Vojtěch. Brand identity. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
Jana Šobotníková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Adéla Zachová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Návrh marketingové komunikace sportovního centra
Hana Kučerová -
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Jana Fojtková