Aplikácia marketingových strategií v hotelových službách – Bc. Natalia Lehotska
Bc. Natalia Lehotska
Diplomová práce
Aplikácia marketingových strategií v hotelových službách
Application of marketing strategies in hotel services
Abstract:
In my thesis I have tried to deepen my theoretical knowledge about marketing strategies, which I will apply to hotel services. The thesis deals with marketing strategies and how they can use in the hotel industry. For its practical part I chose Iris Congress hotel because is a four stars, congress hotel, it is part of the multifunctional complex of the Synotip arena. For the hotel I processed the external …víceAbstract:
Vo svojej práci som sa snažila prehĺbiť svoje teoretické poznatky o marketingových stratégiách, ktoré sa dajú aplikovať na hotelové služby. Práca sa zaoberá marketingovými stratégiami a možnosťami ich využitia v hotelníctve. Pre svoju praktickú časť som si vybrala Iris Congress Hotel, pretože patrí do štvor – hviezdičkovej kategórie, má kongresové priestory a tvorí súčasť multifunkčného areálu Synotip …víceKlíčová slova
Strategické riadenie marketingová stratégia analýza vonkajšieho prostredia interná analýza analýza konkurencie marketingový mix služieb hotelové služby. Strategic Management Marketing Strategy External Environment Analysis Internal Analysis Competitive Analysis Marketing Mix of Services Hotel Services.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ybgzd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen
Michaela Krchová -
Analýza kultúrneho prostredia a návrh strategického plánu rozvoja kultúry v Starej Turej
Patrice Tomisová -
Vplyv vonkajšieho a vnútorného prostredia na manažérske rozhodovanie vo vybranej finančnej spoločnosti
Ondrej Vavro -
Vplyv podnikového prostredia na konkurencieschopnosť podniku
Zuzana Krasulová -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová