Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí – Bc. Jana Smyčková
Bc. Jana Smyčková
Diplomová práce
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Regional branding benefits of agricultural products for agriculture in Hana and Polabí region.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regionálním značením zemědělských produktů a jeho dopadem na rozvoj zemědělství a venkova ve vybraných regionech. Toto téma je zajímavé i z pohledu kvality certifikovaných potravin a pozitivního vlivu kvalitních potravin na zdravý životní styl. Haná i Polabí byly vybrány jako tradiční zemědělské oblasti. Součástí této práce je definování hypotéz. První z nich je, že regionální …víceAbstract:
The diploma thesis deals with regional branding of agricultural products and its impact on agriculture and rural development in selected regions. This topic is interesting not only because of the quality of certified food, but also for the positive impact of quality goods on healthy lifestyle. Haná a polabí regions were chosen as traditional agricultural areas. As a part of this work hypotheses are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Václav Hejnák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMYČKOVÁ, Jana. \textit{Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8w76i1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Martin Řezáč -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Lucie Heinrichová
Název
Vložil
Vloženo
Práva