Niche cosmetic brands decising making on international expansion – Anna Marie Christel Penelope Schörnich
Anna Marie Christel Penelope Schörnich
Bachelor's thesis
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Rozhodování o Mezinárodní Expanzi Nichových Kosmetických Značek
Anotácia:
Cílem této práce je porovnat a prozkoumat rozhodování o mezinárodní expanzi u značek zaměřených na nichovou kosmetiku, konkrétně u značek Manufaktura, Nobilis Tilia a Bain de Terre. Hlavním cílem této studie je analyzovat strategické úvahy a omezení, kterým tyto společnosti čelí na mezinárodním trhu při rozhodování, zda se mezinárodně rozšířit nebo zůstat na tuzemském trhu. Dále se tato studie věnuje …viacAbstract:
The aim of this thesis is to compare and examine the decision-making of niche beauty brands, in particular; Manufaktura, Nobilis Tilia and Bain de Terre – about their international expansion. The goal of this study is to analyze the strategic considerations and limitations that these companies have in the international market when deciding whether to expand internationally or stay local. Further, this …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Vadim Semenenko
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Internationalization Strategies and Financial Performance in Multinational Construction Companies
Kiran Kumar Srinivasan -
Analysis of Internationalization Strategies of German Electricity Companies
Niklas Nosek -
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Petr Dlouhý -
Expanze rodinné firmy na zahraniční trh
Angelina Veliká -
Expanze českého inovativního produktu na zahraniční trh
Barbara Volfová -
Strategie vybrané zahraniční firmy při vstupu na evropský trh
Patrik Turek -
Comparison of a multi-model database with its single-model variants
Michal Merjavý