Bc. Nikola Szabó

Master's thesis

Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie

Strategic brand building of Agentura Harmonie: case study
Abstract:
Tato diplomová práce poskytuje odlišný pohled na strategické budování značky, do celého procesu totiž zapojuje majitele podniku. Cílem práce je nastavení a definice nové podoby stávající značky („rebranding“) nebo zcela nová značka (proces „brandingu“) založená na představách a cílech majitelek společnosti v souvislosti se současnou situací na trhu. Cíle bylo dosaženo kvalitativním výzkumem v podobě …more
Abstract:
This diploma thesis provides a different view on strategic brand building proces through involving the owners of the company in the whole proces. The aim of the work is to set and define a new form of the existing brand ("rebranding") or a completely new brand ("branding" process) based on the ideas and goals of the owners of the company in connection with the current market situation. The goal was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miroslav Dittrich

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní