Bc. Nikola Szabó

Diplomová práce

Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie

Strategic brand building of Agentura Harmonie: case study
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje odlišný pohled na strategické budování značky, do celého procesu totiž zapojuje majitele podniku. Cílem práce je nastavení a definice nové podoby stávající značky („rebranding“) nebo zcela nová značka (proces „brandingu“) založená na představách a cílech majitelek společnosti v souvislosti se současnou situací na trhu. Cíle bylo dosaženo kvalitativním výzkumem v podobě …více
Abstract:
This diploma thesis provides a different view on strategic brand building proces through involving the owners of the company in the whole proces. The aim of the work is to set and define a new form of the existing brand ("rebranding") or a completely new brand ("branding" process) based on the ideas and goals of the owners of the company in connection with the current market situation. The goal was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní