Kolektívna inteligencia a sociálne médiá vo firemnej praxi – Bc. Zuzana ŠIMIČÁKOVÁ
Bc. Zuzana ŠIMIČÁKOVÁ
Diplomová práce
Kolektívna inteligencia a sociálne médiá vo firemnej praxi
Collective intelligence and social media in company practices
Anotace:
V dnešnej dobe sme svedkami významných zmien vyvolaných novými technológiami a online sociálnymi sieťami, ktoré predstavujú pre spoločnosti i management veľké výzvy. Diplomová práca sa zaoberá sociálnymi médiami a kolektívnou inteligenciou a vplyvom, ktorý majú na management a spoločnosti. Cieľom práce je predstaviť vybrané spoločnosti ako príklady najlepších praktík, zanalyzovať jednotlivé managementy …víceAbstract:
Nowadays we witness significant changes caused by new technologies and online social networks, which mean new challenges for both management and companies. This diploma thesis deals with social media and collective intelligence and the impact they have on management and companies. The aim is to introduce chosen companies as examples of best practices and analyse their knowledge managements and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 22. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMIČÁKOVÁ, Zuzana. Kolektívna inteligencia a sociálne médiá vo firemnej praxi. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunikační studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Excessive digital media use in the context of problematic behaviours among adolescents
Nika Šablatúrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva