Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. – Lucie Podhorská
Lucie Podhorská
Bakalářská práce
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Situational method in language teaching of language functions (B1 –B2 according to the CEFR)
Anotace:
ABSTRAKT Tématem této závěrečné práce je situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. Dospělí studenti na této úrovni přicházejí do kurzů z důvodu zdokonalení komunikativní kompetence a jejího využití v reálném životě. Vzhledem k používání situační metody ve výuce jazykových funkcí se snažím zjistit, zda studenti tuto metodu považují za efektivní. V teoretické části se zabývám popisem …víceAbstract:
ABSTRACT The theme of this Bachelor's thesis is situational method in language teaching of language functions (B1 – B2 according to the CEFR). Adult students with English level B1and B2 usually come to language courses in order to improve their communicative competence and further application of it in their real life. With the use of situational method in the lesson of language functions I try to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/mwsmj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková