Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools – Markéta OCZKOVÁ
Markéta OCZKOVÁ
Bakalářská práce
Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools
Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the implementation of the Content and Language Integrated Learning (CLIL) method within lower secondary school settings. Through a comprehensive exploration of the CLIL method, the study aims to propose effective strategies for its integration into lower secondary school curricula and to identify key factors for successful implementation. The central point of the investigation …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací metody obsahově a jazykově integrované výuky (CLIL) v prostředí 2. stupně základních škol. Prostřednictvím komplexního zkoumání metody CLIL si studie klade za cíl navrhnout efektivní strategie pro její začlenění do kurikula pro 2. stupeň ZŠ a identifikovat klíčové faktory pro úspěšnou implementaci. Ústředním bodem zkoumání je návrh a evaluace ilustrativních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OCZKOVÁ, Markéta. Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK -
Výuka anglického jazyka a zeměpisu na 2. stupni ZŠ pomocí metody CLIL
Jana KOUCKÁ -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Zařazování prvků CLIL do výuky na 1. stupni ZŠ
Zuzana URBANCOVA -
CLIL: Anglický jazyk v zeměpise na 2. stupni ZŠ
Diana PIECYK
Název
Vložil
Vloženo
Práva