Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie – Adéla Bašníková
Adéla Bašníková
Master's thesis
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Packaging Design as a Mean of Marketing and Business Strategy
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je problematika obalového designu jako nástroje marketingové a obchodní strategie. Tato práce je zaměřena na segment rychloobrátkového zboží, a to bramborových chipsů. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení. Tato marketingová funkce je definována určitými nástroji obalového designu, které jsou v práci …moreAbstract:
The subject of this dissertation is about packaging design as a mean of marketing and business strategy. This dissertation is focused on FMCG field, specifically on a segment of potato crisps. On the theoretical level, the paper deals with the analysis of individual functions of packaging design, emphasizing the marketing influence, and also the role of packaging in the theory of marketing and shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŠNÍKOVÁ, Adéla. \textit{Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8xmusr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bašníková, Adéla. Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
1. Teoretická část: Historie a současné trendy v obalové technice. Dokumentace této tvorby v Grafickém designu. 2. Praktická část: Série obalů na konkrétní produkt s výrazným podílem experimentu a technologické úspornosti řešení.
Pavel COUFALÍK -
1. Teoretická část: Historie a současnost obalů na LP klasické gramofonové desky 2. Praktická část: Série obalů (remake) na LP gramofonové desky
Eugen FINKEI -
Design obalů pro výrobce textilu
Lucie Trojanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková