Tomáš Řehák

Bachelor's thesis

Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti

Political Marketing 4.0: Successful modern campaigns and future development
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem politické marketingové strategie použité v moderních úspěšných kampaních. Cílem této práce je porovnat a analyzovat úspěšné kampaně na základě tří krátkých případových studií a na jejich základě shrnout nejdůležitější body, které by mohly pomoci při budování budoucích politických kampaní.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of political marketing strategy used in modern successful campaigns. The goal of this thesis is to compare and analyse successful campaigns based on three short case studies and summarize most important points, which could help to shape future political campaigns.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81131