Ing. Iva Kubiniová

Master's thesis

Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy

Methods of Customer Satisfaction Measurement and their Using in Public Administration Organizations
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zmapovať spôsob merania spokojnosti občanov s poskytovanými verejnými službami a využitie metód pre tieto merania na úrovni obecných a krajských úradov České republiky ako predpokladu zabezpečovania a zlepšovania kvality verejných služieb. Teoretická časť práce prezentuje východiskové teoretické poznatky týkajúce sa verejných služieb, systémov riadenia ich kvality …more
Abstract:
The main aim of the dissertation is to map the technique of citizens satisfaction measurement with provided public services and utilization of methods for these surveys on the level of local and regional authorities of the Czech Republic as assumption of security and improvement of public services quality. The theoretical section presents basic theoretical knowledge in public services, quality regulation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2007
  • Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta