Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy – Ing. Iva Kubiniová
Ing. Iva Kubiniová
Master's thesis
Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy
Methods of Customer Satisfaction Measurement and their Using in Public Administration Organizations
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zmapovať spôsob merania spokojnosti občanov s poskytovanými verejnými službami a využitie metód pre tieto merania na úrovni obecných a krajských úradov České republiky ako predpokladu zabezpečovania a zlepšovania kvality verejných služieb. Teoretická časť práce prezentuje východiskové teoretické poznatky týkajúce sa verejných služieb, systémov riadenia ich kvality …moreAbstract:
The main aim of the dissertation is to map the technique of citizens satisfaction measurement with provided public services and utilization of methods for these surveys on the level of local and regional authorities of the Czech Republic as assumption of security and improvement of public services quality. The theoretical section presents basic theoretical knowledge in public services, quality regulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kzj7e/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBINIOVÁ, Iva. \textit{Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2007. Available from: https://theses.cz/id/8xyzow/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Effect of Cooperatives on Farmers’ Access to Agricultural Extension Services – Case of Central and Southern Provinces of Zambia
Samuel Mwanza -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Kvalita veřejných služeb v České republice – segment sociálních služeb
Klára Dohnálková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong