Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole – Andrea STAVINOHOVÁ
Andrea STAVINOHOVÁ
Master's thesis
Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole
Specifics of classroom climate of first stage waldorf primary school
Abstract:
Diplomová práce pojednává o tématu specifik klimatu tříd na waldorfské škole. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy týkající se waldorfské školy a klimatu třídy. Jedná se především o pojmy jako waldorfská pedagogika, hodnocení žáků a učební plán ve waldorfské škole, dále klima třídy, její prvky a determinanty, přístupy jejího zkoumání a prostředí, ve kterém vzniká a působí. Práce se také …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of climate class specifics at Waldorf school. The theoretical part analyzes the basic concepts concerning Waldorf school and class climate. These are mainly concepts such as Waldorf pedagogy, pupil assessment and curriculum in Waldorf school, classroom climate, its elements and determinants, approaches to its investigation and the environment in which it originates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAVINOHOVÁ, Andrea. Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Děti z dětského domova a jejich samostatný život: z pohledu současných i bývalých dětí z dětského domova
Romana Veselá -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Názory středoškolské mládeže na výchovu dětí z homoparentálních rodin
Denisa Bravencová -
Děti z dětských domovů v organizaci Junák - český skaut, z. s.
Klára SOCHOVÁ -
Aspekty společného vzdělávání dětí z dětského domova a dětí z rodin na základní škole
Andrea NOVÁKOVÁ -
Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, z jeslí a z rodin
Kateřina Černá -
Bariéry vnímané sociálními pracovníky (OSPOD) v prevenci odebrání dítěte z biologické rodiny nebo v podpoře jeho návratu po té, co bylo z rodiny odebráno
Veronika Hašová -
Srovnání trávení volného času dětí z SOS vesničky s dětmi z dětského domova - s důrazem na netholismus
Darina Skříčková