Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole – Andrea STAVINOHOVÁ
Andrea STAVINOHOVÁ
Master's thesis
Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole
Specifics of classroom climate of first stage waldorf primary school
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o tématu specifik klimatu tříd na waldorfské škole. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy týkající se waldorfské školy a klimatu třídy. Jedná se především o pojmy jako waldorfská pedagogika, hodnocení žáků a učební plán ve waldorfské škole, dále klima třídy, její prvky a determinanty, přístupy jejího zkoumání a prostředí, ve kterém vzniká a působí. Práce se také …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of climate class specifics at Waldorf school. The theoretical part analyzes the basic concepts concerning Waldorf school and class climate. These are mainly concepts such as Waldorf pedagogy, pupil assessment and curriculum in Waldorf school, classroom climate, its elements and determinants, approaches to its investigation and the environment in which it originates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAVINOHOVÁ, Andrea. Specifika klimatu školní třídy 1. stupně ZŠ na waldorfské škole. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Děti z dětského domova a jejich samostatný život: z pohledu současných i bývalých dětí z dětského domova
Romana Veselá -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Názory středoškolské mládeže na výchovu dětí z homoparentálních rodin
Denisa Bravencová -
Děti z dětských domovů v organizaci Junák - český skaut, z. s.
Klára SOCHOVÁ -
Aspekty společného vzdělávání dětí z dětského domova a dětí z rodin na základní škole
Andrea NOVÁKOVÁ -
Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, z jeslí a z rodin
Kateřina Černá -
Výchova dítěte v homoparentální rodině a genderové stereotypy z pohledu lesbických matek v kontextu společnosti
Pavla Kremserová -
Motivace pro budoucí povolání dětí z dětských domovů a z běžných rodin
Michaela Šuchová