Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh – Kristína Horniaková
Kristína Horniaková
Bakalářská práce
Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh
The Analysis of Entry Strategy of Company XY, s.r.o. at the Czech Market
Anotace:
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the market entry strategy of XY, s. r. o. to the Czech market. The thesis is divided to theoretical and practical parts. The theoretical part is fo-cused on definitions of Strategic Marketing, types of market entry to a foreign market and the analysis of its internal and external business environment. The practical part con-sists of the introduction of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horniaková, Kristína. Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu obchodního podniku
Lucie Prokešová -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Skúmanie prostredia mládežníckych hokejových klubov ako východisko pre strategický manažment klubu a formuláciu klubovej stratégie
Milan Ladiver -
Strategická analýza podniku B.K. Dom, s.r.o a návrh jeho dalšího rozvoje
Kristína Leboczová -
A Competitiveness Analysis of NH Hotel Olomouc
Katarína Šošková -
Tvorba business modelu #befull
Matej Laššo -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis