Kristína Horniaková

Bakalářská práce

Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh

The Analysis of Entry Strategy of Company XY, s.r.o. at the Czech Market
Anotace:
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the market entry strategy of XY, s. r. o. to the Czech market. The thesis is divided to theoretical and practical parts. The theoretical part is fo-cused on definitions of Strategic Marketing, types of market entry to a foreign market and the analysis of its internal and external business environment. The practical part con-sists of the introduction of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Petržela

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horniaková, Kristína. Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe