Fashion marketing na internetu – Bc. Michaela Havlová
Bc. Michaela Havlová
Diplomová práce
Fashion marketing na internetu
Fashion Marketing of the Internet
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na fashion marketing na internetu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v rámci propagace módy a módního průmyslu. V teoretické části se zabývá základními východisky, kterými jsou marketingový mix, marketingový komunikační mix a marketingový komunikační mix na internetu. V další části jsou popsána specifika marketingového komunikačního mixu v oblasti fashion …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on fashion marketing on the Internet. It describes the various tools of marketing communication in the promotion of fashion and the fashion industry. The theoretical part deals with basic issues, which are the marketing mix, marketing communication mix and marketing communication mix on the Internet. The next section describes the specifics of the marketing communication …víceKlíčová slova
Marketingový mix produkt cena místo propagace marketingový komunikační mix reklama podpora prodeje osobní prodej přímý marketing vztahy s veřejností internet marketingový komunikační mix na internetu fashion marketing fashion bussines. Marketing Mix Product Price Place Promotion Marketing Comunications Mix Advertising Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Public Relations Marketing Comunications Mix on the Internet Fashion Bussines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h8nc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Diana Rilscaia -
Quantitative analysis of TLS certificate validity on the Internet
Radim Podola -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova