Bc. Michaela Havlová

Diplomová práce

Fashion marketing na internetu

Fashion Marketing of the Internet
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na fashion marketing na internetu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v rámci propagace módy a módního průmyslu. V teoretické části se zabývá základními východisky, kterými jsou marketingový mix, marketingový komunikační mix a marketingový komunikační mix na internetu. V další části jsou popsána specifika marketingového komunikačního mixu v oblasti fashion …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on fashion marketing on the Internet. It describes the various tools of marketing communication in the promotion of fashion and the fashion industry. The theoretical part deals with basic issues, which are the marketing mix, marketing communication mix and marketing communication mix on the Internet. The next section describes the specifics of the marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní