Možnosti aplikace psychologického přístupu v produktovém testování – Bc. Veronika Součková
Bc. Veronika Součková
Bakalářská práce
Možnosti aplikace psychologického přístupu v produktovém testování
Possibilities of Psychological Approach Application to Product Testing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi aplikace psychologického přístupu v produktovém testování. V teoretické části práce je nejprve definováno, co je to marketing a marketingová komunikace. Další kapitola se zaměřuje na produkt a značku, přičemž je přiblížena jejich charakteristika, včetně jejich vnímání z pohledu firem a spotřebitelů. Následující kapitola se zabývá produktovým testováním a to …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis is focused on the possibilities of application of psychological approach in product testing. In theoretical part is at first specified what is marketing and marketing communication. Another chapter is aimed at product and brand thereby the characteristics of products and brands are brought to the forefront including the perception viewed by companies and costumers. Another chapter …víceKlíčová slova
Cena, marketing, marketingová komunikace, nákupní rozhodování, obal, produkt, spotřebitel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w37rh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy
Martina Bolatzká -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová