Karen Hájková

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře

Customer satisfaction research of selected travel agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře. Zákaznická spokojenost bude zkoumána prostřednictvím korelační analýzy, na základě jednotlivých faktorů spokojenosti a celkové spokojenosti. Teoretická oblast charakterizuje hlavní pojmový aparát vztahující se k objasnění stěžejních faktorů a kritérií nutných pro analýzu druhé, praktické části práce. Rozebírá a …více
Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation of customer satisfaction of a specific travel agency. The customer's attitude will be examined using correlation analysis based on both individual and overall satisfaction factors. The theoretical section characterizes the main conceptual apparatus related to the discussed criteria vital for the practical thesis section and explains the theorems behind the factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77195