Analýza využití emocí v environmentálním marketingu – Jana Pospíšilová
Jana Pospíšilová
Diplomová práce
Analýza využití emocí v environmentálním marketingu
Analysis of the Use of Emotions in Environmental Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využití emocí v environmentálním marketingu. Cílem práce bylo zjistit, zda spotřebitele dokáže oslovit environmentální marketing a jaké emoce v nich toto téma vyvolává. Práce se člení na teoretickou část, kde jsou definovány základní pojmy, východiska a charakteristika trhu. Veškeré informace byly čerpány z odborné literatury a ověřených internetových zdrojů …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the use of emotions in environmental marketing. The aim of the work was to find out whether environmental marketing can address consumers and what emotions this topic evokes in them. The work is divided into a theoretical part, where the basic concepts, starting points and characteristics of the market are defined. All information was drawn from professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální marketing ve vybraném podniku
Petra Hofmanová -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Environmentální marketing - korporace podnikatelského, veřejného a neziskového sektoru
Ilona Hamplová Warzala -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan