Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu – Bc. Veronika KAPLANOVÁ
Bc. Veronika KAPLANOVÁ
Master's thesis
Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu
Perception of marketing communication of LGBT tourism
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace LGBT turimsu. Nejdříve je popsán fenomén LGBT cestovního ruchu a poté se práce zabývá pojmem marketingová komunikace. Dále je vysvětlena role emočních a vizuálních stimulů v marketingu. Druhá část práce zkoumá rozdíly mezi LGBT komunitou a heterosexuály ve vnímání vybraných vizuálních stimulů. Diplomová práce obsahuje také doporučení, které …moreAbstract:
Master's thesis is focused on perception of marketing communication of LGBT tourism. The first part clarifies LGBT tourism and it also describes theory of marketing communication. This thesis mentions the purpose of emotions and visuals use in marketing. The second part analyses differences between LGBT and heterosexuals in perception of selected visual stimuli. Thesis also contains suggestions and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAPLANOVÁ, Veronika. Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Neuromarketing jako nástroj současné marketingové komunikace
Lucie Jordanová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová