Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu – Bc. Veronika KAPLANOVÁ
Bc. Veronika KAPLANOVÁ
Diplomová práce
Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu
Perception of marketing communication of LGBT tourism
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace LGBT turimsu. Nejdříve je popsán fenomén LGBT cestovního ruchu a poté se práce zabývá pojmem marketingová komunikace. Dále je vysvětlena role emočních a vizuálních stimulů v marketingu. Druhá část práce zkoumá rozdíly mezi LGBT komunitou a heterosexuály ve vnímání vybraných vizuálních stimulů. Diplomová práce obsahuje také doporučení, které …víceAbstract:
Master's thesis is focused on perception of marketing communication of LGBT tourism. The first part clarifies LGBT tourism and it also describes theory of marketing communication. This thesis mentions the purpose of emotions and visuals use in marketing. The second part analyses differences between LGBT and heterosexuals in perception of selected visual stimuli. Thesis also contains suggestions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPLANOVÁ, Veronika. Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Neuromarketing jako nástroj současné marketingové komunikace
Lucie Jordanová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová