Bc. Veronika KAPLANOVÁ

Diplomová práce

Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu

Perception of marketing communication of LGBT tourism
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace LGBT turimsu. Nejdříve je popsán fenomén LGBT cestovního ruchu a poté se práce zabývá pojmem marketingová komunikace. Dále je vysvětlena role emočních a vizuálních stimulů v marketingu. Druhá část práce zkoumá rozdíly mezi LGBT komunitou a heterosexuály ve vnímání vybraných vizuálních stimulů. Diplomová práce obsahuje také doporučení, které …více
Abstract:
Master's thesis is focused on perception of marketing communication of LGBT tourism. The first part clarifies LGBT tourism and it also describes theory of marketing communication. This thesis mentions the purpose of emotions and visuals use in marketing. The second part analyses differences between LGBT and heterosexuals in perception of selected visual stimuli. Thesis also contains suggestions and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAPLANOVÁ, Veronika. Vnímání marketingové komunikace LGBT turismu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management