Problematika měření návštěvnosti webových stránek – Jan Zaškolný
Jan Zaškolný
Bakalářská práce
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Web Analytics
Anotace:
Práce se nejprve zabývá webovou analytikou s cílem vymezit její užití a vysvětlit způsob, jakým měření návštěvnosti funguje. Poté dílo přináší informace o vybraných softwarových řešeních a službách pro webovou analytiku za účelem srovnání jejich funkcionality a vyhodnocení silných a slabých stránek jednotlivých produktů. Další část má podobu menší případové studie, zaměřuje se na skutečně naměřené …víceAbstract:
This paper initially looks into web analytics with the aim of defining its purpose and explaining the way web traffic measuring operates. Then the thesis brings together information about selected web analytics software solutions and services in order to compare their functionality and evaluate advantages and drawbacks of individual products. The next part has a form of a mini case study as its focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Sova
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Michal Každan -
Webové clickstream nástroje pro měření návštěvnosti webu
Tomáš Kraka -
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Významné odchylky v návštěvnosti webových stránek
Romana Pejcalová -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Marco Vezzola -
Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)
Jitka Blahová