Problematika měření návštěvnosti webových stránek – Jan Zaškolný
Jan Zaškolný
Bachelor's thesis
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Web Analytics
Abstract:
Práce se nejprve zabývá webovou analytikou s cílem vymezit její užití a vysvětlit způsob, jakým měření návštěvnosti funguje. Poté dílo přináší informace o vybraných softwarových řešeních a službách pro webovou analytiku za účelem srovnání jejich funkcionality a vyhodnocení silných a slabých stránek jednotlivých produktů. Další část má podobu menší případové studie, zaměřuje se na skutečně naměřené …moreAbstract:
This paper initially looks into web analytics with the aim of defining its purpose and explaining the way web traffic measuring operates. Then the thesis brings together information about selected web analytics software solutions and services in order to compare their functionality and evaluate advantages and drawbacks of individual products. The next part has a form of a mini case study as its focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41539
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Martin Sova
- Reader: Radim Čermák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Michal Každan -
Webové clickstream nástroje pro měření návštěvnosti webu
Tomáš Kraka -
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Monika Michenková -
Využití dat o návštěvnosti webu a aplikací pro podporu marketingu vybrané společnosti
Marco Vezzola -
Analýza návštěvnosti webového portálu cestovního ruchu (na příkladě www.jizni-morava.cz)
Jitka Blahová