Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu – Ing. Markéta Nováková
Ing. Markéta Nováková
Master's thesis
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Comparative approach in entering a new market in automotive industry
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu" je současné působení společnosti ŠKODA AUTO a.s. v Indii a doporučení vstupu na vhodný, atributově podobný trh. První dvě kapitoly se věnují teoretickým souvislostem, jsou zde shrnuty poznatky o obchodní politice zemí a možnosti působení firem na mezinárodních trzích. Zejména jsou zdůrazněny formy vstupu …moreAbstract:
The subject of this thesis titled "Comparative approach in entering a new market in automotive industry" are current activities of ŠKODA AUTO a.s. in India and recommendation of entering a new attribute-like market. The first two chapters are devoted to the theoretical background of the subject. They refer to the trade policy of countries and companies' possibility to operate in international markets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8zh52d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Markéta. Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková