Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu – Ing. Markéta Nováková
Ing. Markéta Nováková
Master's thesis
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Comparative approach in entering a new market in automotive industry
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu" je současné působení společnosti ŠKODA AUTO a.s. v Indii a doporučení vstupu na vhodný, atributově podobný trh. První dvě kapitoly se věnují teoretickým souvislostem, jsou zde shrnuty poznatky o obchodní politice zemí a možnosti působení firem na mezinárodních trzích. Zejména jsou zdůrazněny formy vstupu …viacAbstract:
The subject of this thesis titled "Comparative approach in entering a new market in automotive industry" are current activities of ŠKODA AUTO a.s. in India and recommendation of entering a new attribute-like market. The first two chapters are devoted to the theoretical background of the subject. They refer to the trade policy of countries and companies' possibility to operate in international markets …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zverejniť od: 9. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedúci: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Markéta. Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková