Optimalizace struktury objednávek s ohledem na distribuci zboží ve společnosti – Pavla Kozojedová
Pavla Kozojedová
Diplomová práce
Optimalizace struktury objednávek s ohledem na distribuci zboží ve společnosti
Optimizing the structure of orders with regard to the distribution of goods in the company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je posoudit zákaznické objednávky z hlediska efektivity objednávacího systému a dále v návaznosti na distribuci zboží. Objednávky jsou posouzeny z hlediska jejich odesílatelů a poté z pohledu výrobků a jejich potenciálu k určitému typu objednávání. Náplní teoretické části je definování důležitých pojmů k vypracování diplomové práce jako jsou: zákaznický servis, objednávací …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to assess customer orders in terms of the efficiency of the ordering system and furthermore in relation to the distribution of goods. Orders are assessed from the point of view of their senders and then from the point of view of the products and their potential for a certain type of ordering. The theoretical part of the thesis includes defining important concepts for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91307
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Petr Jirsák
- Oponent: Eva Ulbrichová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace vytížení dopravních prostředků
Michaela Bartošová -
Možnosti financování silničních dopravních prostředků dopravní firmy Prompt spol. s r.o.
Markéta Iffland -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš