Bc. Tomáš Bobela
Master's thesis
Rozbor image vybrané firmy
The Company Image Analysis
Abstract:
Diplomová práce „Rozbor image vybrané firmy“ na základě rešerše literatury popisuje firemní identitu a její jednotlivé složky, kterými jsou firemní kultura, komunikace produkt a design. Zároveň je popsán i firemní image. Praktická část se zabývá firemní image společnosti Lučební závody Draslovka a.s. Kolín a pomocí pozorování a semistrukturovaných rozhovorů zjišťuje přístup této společnosti k firemnímu …moreAbstract:
On the basis of a literature review, "An Image Analysis of a Selected Company" describes corporate identity and its individual components, such as corporate culture, product communication and design as well as company´s corporate image. The practical part presents the corporate image of Lučební závody Draslovka a.s. Kolín, and through observation and semi-structured interviews, it identifies the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t1r1k/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová