Bc. Tomáš Bobela
Diplomová práce
Rozbor image vybrané firmy
The Company Image Analysis
Anotace:
Diplomová práce „Rozbor image vybrané firmy“ na základě rešerše literatury popisuje firemní identitu a její jednotlivé složky, kterými jsou firemní kultura, komunikace produkt a design. Zároveň je popsán i firemní image. Praktická část se zabývá firemní image společnosti Lučební závody Draslovka a.s. Kolín a pomocí pozorování a semistrukturovaných rozhovorů zjišťuje přístup této společnosti k firemnímu …víceAbstract:
On the basis of a literature review, "An Image Analysis of a Selected Company" describes corporate identity and its individual components, such as corporate culture, product communication and design as well as company´s corporate image. The practical part presents the corporate image of Lučební závody Draslovka a.s. Kolín, and through observation and semi-structured interviews, it identifies the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t1r1k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová