Michal Koběrský

Diplomová práce

Analýza vnímání značky na trhu motocyklů

Analysis of Brand Perception on the Motorcycle Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza vnímání značky Harley-Davidson z pohledu české veřejnosti. Teoretická část diplomové práce popisuje charakteristiku značky Harley-Davidson. Dále jsou zde definovány teoretická východiska a také některé základní pojmy. V praktické části byl realizován výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazování. Hlavním nástrojem byl strukturovaný dotazník. Z poznatků …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the perception of the Harley-Davidson brand from the perspective of the Czech public. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of the Harley-Davidson brand. There are also defined theoretical bases and some basic terms. In the practical part was realized the marketing research, which was carried out through electronic questioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Ondřej Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava