Analýza vnímání značky na trhu motocyklů – Michal Koběrský
Michal Koběrský
Diplomová práce
Analýza vnímání značky na trhu motocyklů
Analysis of Brand Perception on the Motorcycle Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza vnímání značky Harley-Davidson z pohledu české veřejnosti. Teoretická část diplomové práce popisuje charakteristiku značky Harley-Davidson. Dále jsou zde definovány teoretická východiska a také některé základní pojmy. V praktické části byl realizován výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazování. Hlavním nástrojem byl strukturovaný dotazník. Z poznatků …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the perception of the Harley-Davidson brand from the perspective of the Czech public. The theoretical part of the thesis describes the characteristics of the Harley-Davidson brand. There are also defined theoretical bases and some basic terms. In the practical part was realized the marketing research, which was carried out through electronic questioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135712
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Ondřej Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
Kateřina Martínková -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Československé motocykly v běžném životě (1945-1964)
Matěj Kopecký -
Offroad motocykly na elektrický pohon
Tomáš Kobza