Theses 

Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování – Bc. Lukáš Písecký

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Bc. Lukáš Písecký

Diplomová práce

Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování

Anti-consumerism - New Patterns of Consumer Behaviour

Anotace: Diplomová práca je zameraná na skúmanie a priblíženie novej formy spotrebiteľského správania, antikonzumerizmu, opakom konzumného spôsobu správania. Práca sa zameriava predovšetkým na súvis tejto formy správania a vybraného, ekologicky orientovaného produktu. Teoretická časť identifikuje špecifiká tejto formy správania, charakterizuje motivačné štruktúry vedúce k jeho prejavom, popisuje jej prínosy a hrozby pre dosiahnutie obchodných cieľov. Praktická časť pozoruje do akej miery sa toto správanie v súčasnosti prejavuje na našom území a vo vybranom tržnom segmente. Kvantitatívnym výskumom sme zistili dopad antikonzumného správania na vybraný podnikateľský zámer a vyvodili sme z neho súbor poznatkov, ktoré sú využité v projektovej časti. Projektová časť navrhuje predajnú stratégiu pre konkrétny podnikateľský zámer s cieľom o transformáciu antikonzumného a konzumného správania na správanie orientované na zelený alternatívny konzum.

Abstract: This master thesis is focused on research and close-up of new form of consumer behaviour, anti-consumption. Which is the opposite of consumerism. The thesis is focused mainly on the connection of this form of behaviour and selected, eco-orientated product. Theoretical part identifies specifics of this behaviour, it's incentive structures and describes pros and cons, to achieve planned business goals. Practical part of this thesis observes the degree of anti-consumption behaviour on our grounds in selected market segment. In connection with selected business intention, the quantitative research investigates the influence of anticonsumption behaviour. This determination is used to designed the sale strategy for specific business intentions. It's goal is the transformation of described anti-consumerist behaviour into alternative consumption or rather green consumption.

Klíčová slova: Antikonzumerizmus, marketing, zelený marketing, spotrebiteľské správanie, kvalitatívny výskum, segmentácia trhu, predajná stratégia, vianočné stromčeky

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal2.utb.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50378 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Písecký, Lukáš. Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 4. 2019 06:45, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz