Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování – Bc. Lukáš Písecký
Bc. Lukáš Písecký
Master's thesis
Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování
Anti-consumerism - New Patterns of Consumer Behaviour
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na skúmanie a priblíženie novej formy spotrebiteľského správania, antikonzumerizmu, opakom konzumného spôsobu správania. Práca sa zameriava predovšetkým na súvis tejto formy správania a vybraného, ekologicky orientovaného produktu. Teoretická časť identifikuje špecifiká tejto formy správania, charakterizuje motivačné štruktúry vedúce k jeho prejavom, popisuje jej prínosy …moreAbstract:
This master thesis is focused on research and close-up of new form of consumer behaviour, anti-consumption. Which is the opposite of consumerism. The thesis is focused mainly on the connection of this form of behaviour and selected, eco-orientated product. Theoretical part identifies specifics of this behaviour, it's incentive structures and describes pros and cons, to achieve planned business goals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Písecký, Lukáš. Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova