Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků – Jusuf Nawabi
Jusuf Nawabi
Diplomová práce
Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků
The impact of technological progress on customer buying behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu moderních technologiím užívaných v maloobchodě a jejich vlivu na nákupní chování zákazníků v České republice. Pozornost byla věnována technologiím, které se v současné době využívají na tuzemském trhu, ale bylo upozorněno i na trendy v zahraničí. Cíl diplomové práce je identifikovat používané nové technologie v maloobchodě a zhodnotit postoje a názory českých zákazníků …víceAbstract:
This Master’s thesis is focused on modern technologies used in retail trade and their influence on customer buying behaviour in the Czech Republic. Special attention is paid to technologies used in the Czech market but was notified also on trends abroad. The goal of this work is to identify new technologies used in retail and evaluate the attitudes and opinions of Czech customers. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková