Segmentace klientů obchodní banky – Bc. Nikola Filipová
Bc. Nikola Filipová
Bakalářská práce
Segmentace klientů obchodní banky
Clients segmentation of the commercial bank
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Segmentace klientů obchodní banky“ je rozbor problematiky segmentování klientů do určitých skupin v závislosti na segmentačních kritériích, které si banka zvolí. První část se věnuje vysvětlení a významu samotného pojmu segmentování, objasnění jeho role v oblasti bankovnictví a možnými způsoby provedení. Druhá část se věnuje využití segmentace v praxi na příkladu čtveřice …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Clients segmentation of the commercial bank” is to analyze the process of clients segmentation into specific groups, which are based on segmentation criteria chosen by the bank. The first part of the thesis focuses on the explanation and meaning of the segmentation, clarifying the role of it in banking and possible ways of implementation. The second part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dz7c9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Tomáš Urbanovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Analýza výnosů komerčních bank
Natálie Rálišová -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina -
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání a udržení
Jana Brichová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
David Polák