Bc. Nvard Navasardyan
Bachelor's thesis
Firemní kultura společnosti Stomalux
Corporate culture of Stomalux
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Stomalux. V práci byla prováděna SWOT analýza za účelem pomoci společnosti k identifikaci silných a slabých stránek a k odhalení hrozeb a příležitostí. V práci bylo rovněž prováděno dotazníkové šetření pro zjištění spokojenosti zákazníků. Závěr obsahuje vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření a předem stanovených hypotéz.Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to evaluate the current level of customer satisfaction of Stomalux dental clinic. In this work was performed SWOT analysis to help the company to identify their strengths and weaknesses and reveal threats and opportunities. Questionnaire was used to find out customer satisfaction. The conclusion includes the evaluation of the results of the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hmhge/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on corporate communication
Dominika Kuncová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová