Bc. Martina Beranová, DiS.

Diplomová práce

Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi

Specifics of Shopping Behaviour of Mothers when Buying Children´s Footwear
Anotace:
Tato diplomová práce má za úkol popsat nákupní specifika cílové skupiny matek v segmentu dětské obuvi. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho rozhodování, segmentaci zákazníků a vlivu marketingové komunikace na nákupní chování. Ve druhé části jsou zpracovány analýzy …více
Abstract:
This thesis focuses on description of shopping specifics of mothers when buying children´s footwear. Theis is divided into three parts, theoretical, practical and project. The first part defines theoretical basis of shopping proces as a whole and customer and his decision making process, examines customer segmentation and influence of marketing communication at shopping behaviour. The second part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Beranová, Martina. Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe