Nicole PRZYBYLOVÁ

Master's thesis

Produktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠ

Productive Skills in Primary English Language Coursebooks
Anotácia:
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se věnuje teorii učebnic, popisuje historii učebnice, její funkce a strukturu, výzkum učebnic a výzkumné techniky. Cílem empirické části bylo analyzovat vybraný vzorek učebních souborů, dostupných v České republice, vyhodnotit četnost cvičení, která rozvíjí produktivní dovednosti u žáků, tj. mluvení a psaní a tyto výsledky porovnat.
Abstract:
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is dedicated to textbook theory; it describes textbook history, functions, structures, textbook research and research techniques. The aim of empirical part was to analyze sample of textbooks available in the Czech Republic, to evaluate frequency of exercises which evolve productive skills of pupils, which means speaking and writing, and compare …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Michaela Trnová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PRZYBYLOVÁ, Nicole. Produktivní dovednosti v učebnicích anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta