Bc. Klára Hrabčáková

Diplomová práce

Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele

Buying process and consumer’s emotionality
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nákupní rozhodování a emocionalitu spotřebitele a další psychické procesy spotřebitele. Teoretická část diplomové práce se soustředí na emoce, kde je zjišťováno, jak působí emoce na nákupní a rozhodovací proces spotřebitele. Součástí je také emocionalita spotřebitele. Dále zde jsou popsány typologie osobnosti včetně té nejhlavnější Eysenckovy typologie, dále instore marketing …více
Abstract:
The thesis is focused on purchasing decisions and consumer emotionality and other mental processes of the consumer. The theoretical part of the thesis focuses on emotions and explores how emotions affect the purchasing and decision-making processes of the consumer. Consumer emotionality is also included in this part. Further, the following issues are described: personality typologies including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace