Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp – Radek JANKŮ
Radek JANKŮ
Bakalářská práce
Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp
Music Festival Hip Hop Kemp Promotions
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci hudebního festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na propagaci internetovou. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního festivalu, vytyčením jeho marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace festivalu v rámci internetu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na festival Hip Hop Kemp. Jsou zhodnoceny …víceAbstract:
Thesis is focused on music festival Hip Hop Kemp promotions with a closer focus on online promotions. Theoretical part talks about definition of music festivals, marketing and communication mix and about options of festival's promotions on the Internet. In the practical part these theoretical findings are applied to the Hip Hop Kemp festival. Practical part is about general marketing activities with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKŮ, Radek. Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Sociální sítě a internet a jejich využití v sociální práci
Martin Synek -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Komparační analýza informací prezentovaných vinařstvími na sociální síti Facebook a webových stránkách
Maria Kokoreva -
Sociální média jako zdroj informací v těhotenství
Peichlová Peichlová -
Analýza sociální struktury šachové komunity a vytvoření webových stránek šachového oddílu
Milan Vašíček -
Virtuální prostor jako zdroj sociální exkluze Romů. Černošská gheta, hip hopeři a rapeři jako vzory romské mládeže
Alžběta BRYCHTOVÁ