Jana Benešová
Master's thesis
Vnímání značky na bankovním trhu
Brand Perception on the Bank Market
Abstract:
Práce je zaměřena na vnímání značky na bankovním trhu. Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Hello bank, její známost a míru využívání jejich služeb. V rámci bankovního trhu pak identifikovat faktory, které ovlivňují výběr banky, zjistit spontánní a podpořenou znalost značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován bankovní trh, představena …moreAbstract:
The work is focused on the perception of the brand in the bank market. The aim of the diploma thesis is to find out the perception of the Hello bank brand, its acquaintance and the degree of use of their services. Within the bank market, identify the factors that influence the choice of the bank, determine spontaneous and supported knowledge of brands. The work is divided into two parts, theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139811
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Monika Motyčková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
Kateřina Martínková