Radka Rajnochová

Bakalářská práce

Body image v marketingu

Body image in marketing
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou body image v marketingu se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem práce je rozbor inzerce ve třech vybraných časopisech -- Svět ženy, Žena a život a ELLE. Výsledkem by pak mělo být zjištění, jaký typ žen je nejčastěji v reklamách těchto magazínů prezentován. Teoretická část práce se snaží vysvětlit pojem body image v marketingu. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the subject of body image in marketing concentrating on the image of woman body in advertising. The aim of this thesis is to analyse advertising in three chosen magazines -- Svět ženy (The World of A Woman), Žena a život (A Woman and Life) and ELLE. The thesis should result in findings which types of women are mostly presented in these magazines. The theoretic part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22992

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management