Radka Rajnochová
Bakalářská práce
Body image v marketingu
Body image in marketing
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou body image v marketingu se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Cílem práce je rozbor inzerce ve třech vybraných časopisech -- Svět ženy, Žena a život a ELLE. Výsledkem by pak mělo být zjištění, jaký typ žen je nejčastěji v reklamách těchto magazínů prezentován. Teoretická část práce se snaží vysvětlit pojem body image v marketingu. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the subject of body image in marketing concentrating on the image of woman body in advertising. The aim of this thesis is to analyse advertising in three chosen magazines -- Svět ženy (The World of A Woman), Žena a život (A Woman and Life) and ELLE. The thesis should result in findings which types of women are mostly presented in these magazines. The theoretic part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22992
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Body image žen v reklamě
Renáta Hašpicová -
Body image v reklamě
Dana Pořízová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková