Pavla Frysová

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti RegioJet.

Communication strategy of RegioJet
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem firmy podnikající v sektoru dopravních služeb, načež dále podrobněji zkoumá marketingovou komunikaci jako jeden z nástrojů marketingovému mixu. Věnuje se šesti formám komunikačního mixu a novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na digitální …more
Abstract:
The aim of the Master's Thesis is to analyze communication strategy of the Czech passenger train operator, RegioJet. The theoretical part of the thesis focuses on marketing mix of the company operating in the sector of transport services and on marketing communication as one of the tools of marketing mix. Further theoretical chapters deal with six forms of communication mix and new trends of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30888