Komunikační strategie společnosti RegioJet. – Pavla Frysová
Pavla Frysová
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti RegioJet.
Communication strategy of RegioJet
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem firmy podnikající v sektoru dopravních služeb, načež dále podrobněji zkoumá marketingovou komunikaci jako jeden z nástrojů marketingovému mixu. Věnuje se šesti formám komunikačního mixu a novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na digitální …víceAbstract:
The aim of the Master's Thesis is to analyze communication strategy of the Czech passenger train operator, RegioJet. The theoretical part of the thesis focuses on marketing mix of the company operating in the sector of transport services and on marketing communication as one of the tools of marketing mix. Further theoretical chapters deal with six forms of communication mix and new trends of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Osobní železniční doprava v periferních regionech
Jiří Vašek -
Osobní železniční doprava v Japonsku - vývoj, faktory, kontext, ...
Eva Kašparová -
Vnitrostátní nákladní železniční doprava na Ukrajině
Daria Vasylenko -
Osobní vysokorychlostní železniční doprava v Číně
Tomáš Kadlec -
Letecká a dálková železniční doprava v regionu střední Evropy
Karolína Urbanovská -
Regionální osobní železniční doprava v České republice
Petr Slavíček -
Analýza trhu: osobní železniční doprava na trase Praha - Ostrava
David Gold -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků