Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb. – Zdeňka Svobodová
Zdeňka Svobodová
Master's thesis
Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.
Tools for deepening customer loyalty in the banking sector
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá loajalitou a nástroji jejího prohlubování. Práce poskytuje teoretické zaštítění tématiky a nastiňuje podstatu věrnosti zákazníka pro následné navržení nástrojů jejího budování. V úvodu je pojem loajality podpořen základními fakty marketingové teorie, např. marketingová komunikace, marketingový mix a značka. Práce pokračuje podstatou loajality, aspekty loajality, jejími …moreAbstract:
This diploma thesis deals with loyalty and tools which could deepen the loyalty of customers. The thesis provides theoretical background of the theme and outlines essence of the customer loyalty for consequent proposition of tools for its creation. At the beginning of this thesis the conception of loyalty is supported by basic facts of marketing theory, e.g. marketing communication, marketing mix and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15663
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jaromír Vostrý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Věrnostní systémy v bankovním sektoru
Martin Bajer -
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
Petra Hladky -
Evaluating Credit Management In The Ghanaian Banking Sector.
John Abuosi Dewan -
Conflict Management and Productivity in Banking Sector
Sylvester Gameli Sekpodorme