Zdeňka Svobodová

Master's thesis

Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.

Tools for deepening customer loyalty in the banking sector
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá loajalitou a nástroji jejího prohlubování. Práce poskytuje teoretické zaštítění tématiky a nastiňuje podstatu věrnosti zákazníka pro následné navržení nástrojů jejího budování. V úvodu je pojem loajality podpořen základními fakty marketingové teorie, např. marketingová komunikace, marketingový mix a značka. Práce pokračuje podstatou loajality, aspekty loajality, jejími …more
Abstract:
This diploma thesis deals with loyalty and tools which could deepen the loyalty of customers. The thesis provides theoretical background of the theme and outlines essence of the customer loyalty for consequent proposition of tools for its creation. At the beginning of this thesis the conception of loyalty is supported by basic facts of marketing theory, e.g. marketing communication, marketing mix and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jaromír Vostrý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15663