Zdeňka Svobodová

Diplomová práce

Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.

Tools for deepening customer loyalty in the banking sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá loajalitou a nástroji jejího prohlubování. Práce poskytuje teoretické zaštítění tématiky a nastiňuje podstatu věrnosti zákazníka pro následné navržení nástrojů jejího budování. V úvodu je pojem loajality podpořen základními fakty marketingové teorie, např. marketingová komunikace, marketingový mix a značka. Práce pokračuje podstatou loajality, aspekty loajality, jejími …více
Abstract:
This diploma thesis deals with loyalty and tools which could deepen the loyalty of customers. The thesis provides theoretical background of the theme and outlines essence of the customer loyalty for consequent proposition of tools for its creation. At the beginning of this thesis the conception of loyalty is supported by basic facts of marketing theory, e.g. marketing communication, marketing mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jaromír Vostrý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15663