Bc. Adéla Karmazínová
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky
Management of the regional brand
Abstract:
Cílem diplomové práce, která se zabývá značkou POLABÍ regionální produkt® je posouzení pozice a hodnoty této regionální značky, identifikace obecných principů, které se pojí s řízením značky POLABÍ regionální produkt®. Zhodnocen byl dále význam značky pro její držitele (producenty) a povědomí veřejnosti o značce. V teoretické části jsou komparovány dostupné odborné zdroje, s jejich oporou jsou zde …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis, which deals with the POLABÍ regional product® brand, is to assess the position and value of this regional brand and to identify general principles associated with the management of the POLABÍ regional product® brand. The significance of the brand for its holders (producers) and public awareness of the brand are also assessed. Available expert sources are discussed in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Natálie Šourková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Jana Smyčková -
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Denisa Heverová -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights