Anna Iskrová

Bakalářská práce

Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up.

Obsahem k úspěchu. Strategie obsahového marketingu pro start-up.
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to explore the reason of brands success, which devote increasing amount of time and attention to promoting their business interests through internet and reveal processes standing behind these successful actions. The author describes why is this migration of marketing activities happening and defines theoretical knowledge about content marketing and its essential characteristics …více
Abstract:
Bakalárska práca si kladie za cieľ preskúmať, v čom tkvie úspech značiek, venujúcich stále väčšie množstvo času a pozornosti propagovaniu svojich záujmov na internete a odhaliť tak fungujúce procesy, stojace za ich prospešným konaním. Autor sa cez odôvodnenie tohto súčasného presunu marketingových činností dostáva, cez teoretické vymedzenie obsahového marketingu a jeho základných charakteristík, k …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Martin Seko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50627

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi