Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up. – Anna Iskrová
Anna Iskrová
Bakalářská práce
Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up.
Obsahem k úspěchu. Strategie obsahového marketingu pro start-up.
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to explore the reason of brands success, which devote increasing amount of time and attention to promoting their business interests through internet and reveal processes standing behind these successful actions. The author describes why is this migration of marketing activities happening and defines theoretical knowledge about content marketing and its essential characteristics …víceAbstract:
Bakalárska práca si kladie za cieľ preskúmať, v čom tkvie úspech značiek, venujúcich stále väčšie množstvo času a pozornosti propagovaniu svojich záujmov na internete a odhaliť tak fungujúce procesy, stojace za ich prospešným konaním. Autor sa cez odôvodnenie tohto súčasného presunu marketingových činností dostáva, cez teoretické vymedzenie obsahového marketingu a jeho základných charakteristík, k …víceKlíčová slova
Digitální marketing Strategie obsahového marketingu Blog Obsahový marketing Sociální sítě Tvorba obsahu
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Martin Seko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50627
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro vybraný podnik
Petra Hůlková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Magdalena Pecníková -
Strategie obsahového marketingu při budování značky
Veronika Kotlantová -
Návrh strategie obsahového marketingu e-shopu Svět cukrářů
Luboš Melichar -
Praktické využití obsahového marketingu
Borovičková Borovičková -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková